nutizie

Chloramphenicol Introduzione:

Chloramphenicol, droga antibiotica una volta comunemente adupratu in u trattamentu di infezioni causate da diverse batterie, cumprese quelle di i generi Rickettsia è Mycoplasma. U cloranfenicolu hè statu uriginale truvatu cum'è un pruduttu di u metabolismu di u batteriu di u terrenu Streptomyces venezuelae (ordine Actinomycetales) è hè statu dopu sintetizatu chimicamente. Ottiene u so effettu antibattericu interferendu cù a sintesi di proteine ​​in questi microorganismi. Hè raramente adupratu oghje.

U cloranfenicolu hè statu impurtante in u trattamentu di a febbre tifoidea è di altre infezioni da Salmonella. Per parechji anni u cloranfenicolu, in cumbinazione cù l'ampicillina, hè statu u trattamentu di scelta per e infezioni da Haemophilus influenzae, inclusa a meningite. U cloranfenicolu hè ancu utile in u trattamentu di a meningite pneumococca o meningococca in i pazienti allergici à a penicillina.

U cloranfenicolu hè amministratu orale o parenterale (per iniezione o infusione), ma postu chì hè facilmente assorbitu da u tractu gastrointestinale, l'amministrazione parenterale hè riservata à infezioni gravi.

1.Usage
Chloramphenicol hè un antibioticu.
Hè adupratu principalmente per trattà infezioni oculari (cume a cungiuntivite) è à le volte infezioni à l'arechja.
U cloranfenicolu vene cum'è gocce d'ochji o unguentu per l'ochji. Quessi sò dispunibuli nantu à ricetta o per cumprà da e farmacie.
Vene ancu cum'è gocce d'arechja. Queste sò solu nantu à prescription.
U medicamentu hè ancu datu per via endovenosa (direttamente in una vena) o in forma di capsule. Stu trattamentu hè per infezioni gravi è hè guasi sempre datu in ospedale.

2. Fatti chjave
● U cloranfenicol hè sicuru per a maiò parte di l'adulti è di i zitelli.
● Per a maiò parte di e infezioni à l'ochji, di solitu cumincierete à vede una migliurazione in 2 ghjorni da aduprà cloramfenicolu.
● Per e infezioni di l'arechja, duvite cumincià à sentesi megliu dopu qualchì ghjornu.
● I vostri ochji ponu pichjà per un cortu tempu dopu adupratu e gocce d'ochji o unguentu. E gocce di l'arechja ponu causà qualchì disconfort.
● I nomi di marca includenu Chloromycetin, Optrex Infected Eye Drops è Optrex Infected Eye Unguento.

3. Effetti secundarii
Cum'è tutti i medicinali, u cloranfenicolu pò causà effetti collaterali, ancu se micca tutti i piglianu.
Effetti secundarii cumuni
Questi effetti collaterali cumuni accadenu in più di 1 in 100 persone.
Gocce d'ochju Chloramphenicol o unguentu pò causà stinging o brucia in l'ochju. Questa succede subitu dopu aduprendu l'occhi o unguentu è dura solu per pocu tempu. Ùn guidate micca o fate micca usà macchinari finu à chì i vostri ochji si sentenu novu cunfortu è a vostra visione sia


Tempu di posta: Maghju-19-2021