nutizie

Saccarina di Sodiu Anidru

A saccarina di sodiu, cunnisciuta ancu cum'è saccarina solubile, hè u sali di sodiu di a saccarina, cù duie acque cristalline, cristalli incolori o polvere cristallina leggermente bianca, cuntene generalmente duie acque cristalline, facili da perde acqua cristallina per diventà saccarina anidra, Hè polvere bianca, inodore o pocu prufumatu, cun forte gustu dolce è amaru. A dolcezza hè circa 500 volte quella di u saccarosu. Hà una debule resistenza à u calore è à l'alkali, è u gustu dolce sparisce gradualmente quandu hè riscaldatu in cundizioni acide, è a soluzione hè più di 0,026% è u gustu hè amaru.
A dulcezza di a saccarina sodica hè 300 à 500 volte quella di u saccarosu, è hè assai stabile in vari prucessi di alimentazione è di alimentazione.

Caratteristiche
1. U pruduttu hè in polvere bianca o guasi bianca cù una bona fluidità, stabilità è senza grumi.
2. Artigianatu speciale, dolcezza pura, nisun odore particulare, effetti collaterali sicuri è non tossichi, sia fragranza, bon odore, bon piacè, è ponu arricchisce l'attrazione alimentaria.
3. A dolcezza stà per un bellu pezzu, u gustu hè bonu, pò uttene l'effettu chì a saccarina ùn pò micca ghjunghje, a dolcezza hè alta, a dosa hè chjuca, è u prezzu hè altu.
Funzione principale
1. Migliurà u gustu di l'alimentazione, stimula u sensu di u gustu di l'animale, fà li pruduce un forte appetitu, aumentà l'ingestione di manghjà, è prumove a crescita.
2. Copre un odore particulari. Stu pruduttu pò copre o rallentà efficacemente u cattivu odore di certi cumpunenti di l'alimentazione, migliurà a qualità di l'alimentu da u sensu di l'olfattu, migliurà l'appetitu di l'animali, è aumentà l'ingestione di mangime.
3. Fornite dolcezza è fragranza cuntinui, migliurà u gustu generale di l'alimentazione, migliurà u sapore è a sensazione in bocca di l'alimentazione, aumentendu cusì l'appetitu di l'animali, aumentendu l'ingestione di manghjà, è espandendu e vendite di manghjusculi.
4. Migliurà e prestazioni di i prudutti d'alimentazione, applica stu pruduttu per dà una bona etichetta à l'alimentu, migliurà u so livellu di qualità è a cumpetitività di u mercatu, allargà e vendite, è uttene benefici ecunomichi soddisfacenti.

Istruzzioni per l'usu
Hè cunsigliatu d'aghjunghje 100 grammi per tonna à l'alimentu cumpostu per purchetti, purcelli allattanti, è manghjà cumpletu. Pò esse adeguatamente aumentatu o diminuitu secondu e cundizioni specifiche cum'è formula d'alimentazione, spezie animali è età, stagione, caratteristiche regiunali, preferenze di mercatu, ecc. A quantità di manghjà cuncentrazione è premisciu deve esse stimata secondu stu rapportu, è u premiscu hè ancu quandu usatu.

Precauzioni
1. Aduprate prima una parte di a farina di soia è stu pruduttu per preambulighjà, è dopu aghjunghje à altre materie prime prupurziunalmente accurdate, è poi mischjà uniformemente, micca direttamente alimentati;
2. Usate u più prestu pussibule dopu avè apertu u pacchettu, altrimente serà firmatu è almacenatu;
3. Se l'apparizione di u pruduttu cambia ligeramente, ùn influenzerà micca a qualità di u pruduttu è l'effettu di l'usu;
4. Ùn aduprate micca ingredienti alimentari inferiori o adulterati.

Cundizioni di almacenamentu è metudi
Stu pruduttu deve esse sigillatu è conservatu in un locu frescu è seccu à temperatura ambiente, è evità di mischjassi cù altre sostanze à cattivu odore.

Usi: Principalmente adupratu in alimenti, bevande, aromatizanti è droghe diagnostiche, è ampiamente adupratu in l'industria di galvanizazione è in i cosmetichi.

1. Additivi alimentari: alimentazione di porci, edulcoranti, ecc.
2. Alimentazione: bevande fredde generali, bevande, gelatina, ghiaccioli, sottaceti, conserve, pasticcini, frutti cunservati, meringhe, ecc. Utilizatu in l'industria alimentaria è diabetichi per addulcà a so dieta, hè un edulcorante sinteticu cumunemente adupratu.
3. Industria chimica cutidiana: pasta di denti, collutori, gocce d'ochji, ecc.
4. Industria di galvanoplastia: A saccarina di sodiu di qualità galvanoplastica hè aduprata principalmente per u galvanoplastia di nichel, chì hè aduprata cum'è lucente. Aghjunghjendu una piccula quantità di saccharina di sodiu pò migliurà a luminosità è a flessibilità di u nichel electroplated.
5. L'additivi alimentari mischiati attuali sò prudutti di maglia 80-100, chì sò faciuli à mischjà uniformemente.


Tempu di posta: Maghju-19-2021