nutizie

A saccarina di sodiu hè a forma solida di a saccarina edulcorante artificiale. A saccarina ùn hè nutritiva è hè aduprata per aghjunghje dolcezza à e bevande è à l'alimenti senza e calorie nè l'effetti dannosi di u cunsumu di zuccheru. Aduprà edulcoranti artificiali pò aiutà à riduce u vostru cunsumu di zuccheru. Un altu cunsumu di zuccheru hè cumunu è pò cuntribuisce à una vasta gamma di prublemi di salute cumpresi a diabetes di tip 2, l'obesità è e malatie cardiovascolari.

Numaru di maglia di sodiu Saccharin: i granuli chì producemu sò: 5-8 maglie di saccharin di sodiu, 8-12 maglie di saccharin di sodiu, 8-16 maglie di saccharin di sodiu, 10-20 maglie di saccharin di sodiu, 20- 40 maglie di saccharin di sodiu, 40-80 maglie di sodiu saccharin sodium è altre specificazioni.
Quandu usemu a saccarina sodica, pudemu sceglie diverse maglie di saccarina sodica secondu e diverse necessità.

E caratteristiche di a saccarina sodica sò e seguenti: A saccarina sodica hè ancu chjamata saccarina solubile. Hè una spezia di saccarina chì cuntene sale di sodiu è hà duie acque cristalline. U pruduttu hè cristallinu incolore o polvere cristallina leggermente bianca. Contene duie acque cristalline, è hè faciule perde l'acqua cristallina per furmà a saccarina sodica anidra. Dopu à a perdita di l'acqua, a saccarina sodica diventa una polvera bianca cù un gustu forte è dolce, amarezza, gustu inodore è un ligeru fragranza. U saccarinu sodicu hà una debule resistenza à u calore è una debule resistenza alcalina. Quandu a saccarina sodica hè riscaldata in cundizioni acide, a dulcezza sparirà gradualmente.

A saccarina di sodiu hè di più in più cunnisciuta, è per via di e so caratteristiche, a saccarina di sodiu hè aduprata assai in diverse industrie.
1. Alimentazione è bevande: bevande fredde generali, gelatina, ghiaccioli, sottaceti, cunserve, pasticcini, frutti cunservati, meringhe, ecc. Usatu in l'industria alimentaria è diabetichi per addulcà a so dieta, hè un edulcorante sinteticu cumunemente adupratu.
2. Additivi alimentari: alimentazione di porci, edulcoranti, ecc.
3. Industria chimica cutidiana: pasta di denti, collutori, gocce d'ochji, ecc.
4. Industria di galvanoplastia: A saccarina di sodiu di qualità galvanoplastica hè aduprata principalmente per u galvanoplastia di nichel, chì hè aduprata cum'è lucente. Aghjunghjendu una piccula quantità di saccharina di sodiu pò migliurà a luminosità è a flessibilità di u nichel electroplated.
Tra questi, l'industria di galvanoplastia utilizza una grande quantità, è u volumu di esportazione totale conta per a maiò parte di a produzzione di a Cina.
Alcuni di l'alimenti chì usamu di solitu cuntenenu saccharin sodium.

Benefici
Sostituisce a saccarina, o un altru sustitutu di zuccheru, per u zuccheru da tavula, o saccarosu, pò aiutà à aiutà à a perdita di pesu è à u cuntrollu di pesu à longu andà, à riduce l'incidenza di cavità dentali è esse un fattore impurtante in a gestione di u diabete di Type 1 è Type 2. A saccarina hè tipicamente aduprata per addulcà e bevande piuttostu chè in prudutti furnuti o altri alimenti. Hè parechje centinaie di volte più dolce cà u zuccheru di tavula è ùn cuntene calorie.


Tempu di posta: Maghju-19-2021